The Definitive Guide to باد كردن لثه دندان

Wiki Article

برای ۲۴ ساعت پس از کشیدن دندان، از شستشو یا تف شدید اجتناب کنید تا از جدا شدن لخته تشکیل شده در سوکت جلوگیری شود.

نتایج یک بررسی روی بیماران مسن نشان داده که شایع‌ترین علت ورم پا و ساق، نارسایی عروق سیاهرگی، مصرف برخی داروها و همچنین نارسایی احتقانی قلب است.

به دنبال یک عمل جراحی، دندانپزشک شما را برای بهبودی به خانه می فرستد.

بسیاری از نفخ کردن های شکم به دلیل قورت دادن مقدار زیادی هوا میباشد . مواردی مانند زیر میتوانید باعث قورت دادن هوای اضافی بشوند :

نوار چسبنده‌ای که روی دندان تشکیل می‌شود جرم نامیده می‌شود (ممکن است متوجه یک ماده سفید یا زرد رنگ در بین دندان‌ها یا در طول خط دندان شوید) این جرم می‌تواند پیشروی کرده و تارتار شود(سخت، رسوبات کلسیمی که باید توسط دندانپزشک برطرف شوند) که با مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن منظم برطرف نمی‌شود.

سلام اقای دکتر من دوسال پیش پام پیچ خوردودکتر رفتم اتل بندیش کردند اما نتونستم فرداش بازش کردم الان راه میرم مسافت زیاد ورم میکنه وکمی هم درد داره وقتی دمر میخوابم چکار کنم راهنماییم click here کنید باسلام

بله، رعایت برخی موارد می‌تواند به کاهش ورم پا کمک کند. به همین دلیل به کسانی که دچار ورم پا هستند، توصیه می‌شود که از ایستادن‌های طولانی‌مدت خودداری کرده و از رفتن به محیط‌های خیلی گرم یا خیلی سرد بپرهیزند.

سابقه خانوادگی: افرادی که والدینشان دارای مشکل لثه هستند احتمال بیشتری دارد که دچار این بیماری شوند.

سلام من درد زانو شدید دارم موقع راه رفتن مچ پاهام ورم میکند وکف پام درد میگیرد آیا درمان میشود ممنون از شما باسلام

در صورتی که بدون درمان رها شود، نه‌تنها سبب بیماری اطراف دندان می‌شود، بلکه بافت پشتیبان دندان را از بین می‌برد و همچنین website ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش دهد.

سلام آقای دکتر من ۲۳سالمه دوتا زانو هام درد میکنه و مچ دوتا پام هم درد میکنه و ورم کرده یه ۲۰روزی میشه درد میکنه.

درد های لثه می تواند به شکل های مختلفی پدیدار شود. برخی افراد درد لثه را در یک ناحیه مشخص احساس کرده و برخی دیگر آن را در سرتاسر دهان بیان می کنند. لثه در صورت عدم مراقبت کافی ملتهب، عفونی و زخم شده یا پس از ابتلا به بیماری تحلیل می روند.

بعضی موقع ها هم هیچ ورم و دردی ندارم .دکتر رفتم آزمایش دادم .گفتن چیزی نیست .ممنون میشم راهنماییم کنید

اگر حساسیت دندان‌های شما شروع شده است، می‌تواند به این معنا باشد که شما خیلی محکم مسواک را به دندان‌های خود می‌کشید یا می‌تواند نشانه ابتلا به بیماری لثه باشد که از حالت خفیف پیشرفت کرده است.

Report this wiki page